Помните ли вестниците? В кварталните магазини винаги имаше по един претъпкан щанд с всякакви видове вестници и списания, а те често се изкупуваха още на същия ден. Последните 10 години обаче тези щандове бавно започнаха да изчезват, вестникарските будки се превърнаха в магазинчета за алкохол и цигари и като че ли само вестник “Трета възраст” остана на пазара. Чудите се защо повечето медии изцяло промениха полето си за изява? Вече има нещо много по-добро, бързо и леснодостъпно – социалните мрежи. Прочетете тази статия и ще разберете защо успешните бизнеси инвестират в развитието на социалните си канали и какви резултати се постигат с това.

Предимството на интернет

Ако през отминалото десетилетие, за да се рекламират определени продукт или услуга е трябвало рекламата да се пусне по радиото, във вестник или по телевизията, то днес този процес е доста по-бърз и ефективен. Всичко, от което маркетинг експертите имат нужда, е голяма публика, а тя може да бъде открита в няколко от основните канали в интернет. Вече повечето от вас са се сетили, че става въпрос за социални мрежи като Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn и Instagram.

Те са едни от платформите “титани” в интернет пространството, а дневният им трафик не пада под 1 милиард посещения. Ако трябва да бъдем по-точни, според Similar Web, водещата социална платформа за април 2019 г., е YouTube с 22.76 милиарда посещения. За изненада на повечето хора, които биха казали, че Facebook е най-посещаваният социален канал в света, не, той се класира на второ място с 19.21 милиарда трафик.

Представете си ако тази огромна публика се обърне към бизнеса ви за 1 ден… или само за 15 минути. Достатъчно са, за да разгледат целия ви уебсайт от-до. Колкото повече хора научат за вашия бизнес, толкова повече ще се увеличава броят на клиентите ви. От вас се изисква само да привлечете тяхното внимание.

Тук идва и по-сложната част, защото никой няма да задържи интереса си върху бизнеса ви, освен ако не забележи нещо наистина впечатляващо в него. Неприятно, но факт. Добрата новина е, че със съдържание, поднесено по креативен начин и добра SEO оптимизация, всеки уебсайт ще се радва на висок трафик. Втората важна стъпка е да задържите вниманието на посетителите си, веднъж след като ги спечелите. Следете блога ни всяка седмица и очаквайте нова статия, относно как да използвате “правилно” силата на различните социални мрежи.

Как развитието и поддръжката на бизнес страници привличат повече клиенти?

Вече стана ясно, че аудиторията в социалните мрежи е една от най- големите в света, и ако достигнете дори малка част от нея, бизнесът ви ще се радва на нови клиенти и засилен уеб трафик. Даваме ви следния пример, за да стане по-ясно как тези онлайн платформи ще привлекат нови клиенти към вас:

Вие имате ферма за развъждане и продаване на породисти кучета. Помислете или направете проучване, колко хора месечно използват ключовия израз “породисто куче цена” в интернет търсачките и колко от тях действително стигат до покупката на такова. А сега си представете, че сте качили професионално направени клип и снимки на красивите животни, които развъждате. Нужно е само няколко човека да ги споделят на стената си, за да достигнат поне 100 преглеждания и то само за 1 или 2 часа. Когато съдържанието достига до повече хора, е много по-лесно някой да си каже “искам и аз”, а това води до повече продажби. Също така съществува вариант, част от аудиторията да не може да си позволи покупка на куче в момента, но да последва страницата ви и да се обърне към вас в бъдеще.

Главната цел, с която корпорациите използват поддръжка на социални мрежи, е за да бъдат забелязани от повече хора. Ако вие също желаете това, отделете 10 минути и направете вашата страница днес. В случай че нямате време за нейното поддържане или не знаете какво да предприемете за развитието ѝ, не се притеснявайте. Винаги можете да се обърнете към нас. Начините за развитие са много, а резултатите са винаги сигурни.

“Споделянето е същността на социалната мрежа” – Зоуи Съг, английски топ влогър

Какво още имате нужда да знаете за социалните мрежи? Споделете с нас в коментарите или на creative@bridges.bg

Ангела Георгиева Управител и Главен изпълнителен директор
Управител | creative@bridges.bg

Ангела започва кариерата си в сферата на дигиталния маркетинг през 2018г. и оттогава безспирно развива своите умения в областта на софтуерното инженерство, SEO оптимизацията, копирайтинга и графичния дизайн.

angela_bridges

Ангела започва кариерата си в сферата на дигиталния маркетинг през 2018г. и оттогава безспирно развива своите умения в областта на софтуерното инженерство, SEO оптимизацията, копирайтинга и графичния дизайн.