Доброто представяне на рекламните кампании е плод на качествена маркетингова стратегия и множество креативни идеи.
Първата стъпка към поредица от успешни кампании
Всеки бизнес има нужда от маркетингова стратегия преди да стартира с рекламните кампании, защото в противен случай има голяма вероятност те да не постигнат добри резултати.
Стратегията се прави в по-дългосрочен план и играе ролята на основа, върху която в последствие се създават кампаниите. Част от този процес са детайлното проучване на бизнеса и определянето на подходяща аудитория, която има най-голяма вероятност да откликне положително на рекламите.
Какво включва маркетинговата стратегия?
Изграждането на стратегията включва детайлно проучване на всички продукти/ услуги, които бизнесът ти предлага и подбор на най-добрите методи за тяхното рекламиране.
Също така в нея влиза и проучването на подходяща аудитория, която би имала интерес от услугите на бизнеса ти. Например, ако имаш магазин за домашни любимци, таргет аудиторията ти ще са хора, които отглеждат такива или биха искали да имат в бъдеще. Ние ще проучим техните предпочитания за съдържание и в кои часове са най-активни в сайта ти и мрежите, а в последствие на тази база ще изготвим и рекламите.
Защо всичко това е важно?
Резултатите от проучванията на бизнеса, таргет групата и пазара дават много ценна информация, върху която могат да се изградят високоефективни кампании. Маркетинговата стратегия е горивото на всички бъдещи реклами, защото благодарение на нея става ясно към кого ще бъдат насочени те и какви са най-подходящите методи, спрямо интересите на аудиторията.
Довери се на маркетолозите в нашата дигитална агенция, които ще извършат всички необходими проучвания, за създаването на работеща маркетингова стратегия персонално за твоя бизнес.
Маркетингова стратегия – запознай се с базовите ни цени и разбери повече за услугата
1. Проучване на бизнеса
Първо ще започнем с проучване на бизнеса и сферата ти, събирайки ценна информация, която в последствие ще използваме, за да превърнем таргет аудиторията ти в активни клиенти.
2. Креативни идеи
На базата на първоначалното проучване и твоя рекламен бюджет, ние ще създадем стратегия с креативни идеи и работещи маркетинг подходи, които ще повишат популярността на бизнеса ти.
3. Прилагане на стратегията
След финализирането на маркетинг стратегията следва и нейното приложение. Заради бързото и непредвидимо развитие на пазара, стратегията се изготвя за срок от 3 до максимум 6 месеца.
4. Доказани резултати
Всеки месец ще ти изпращаме доклад с всички данни за постигнатите резултати и на тази база ще оптимизираме бъдещите рекламни кампании, с цел да постигнем още по-голям ефект.
Постигни конкурентно предимство
Маркетинговата стратегия е комбинация от добре обмислени и проучени тактики, имащи за цел да концентрират първоначално зададения от теб ресурс в най-добрите възможности за пазарно развитие на твоя бизнес.
Тя ще ти помогне да разбереш на кое място се позиционираш онлайн спрямо конкурентите в сферата ти и как да постигнеш предимство пред тях.
Спри да губиш стотици клиенти заради лоши позиции в търсачките и некачествена онлайн реклама. Направи стъпка към развитието на твоя бизнес и избери най-подходящия пакет за теб.
Избери подходящата стратегия за теб
Малък бизнес – 450лв.
Този вид стратегия е подходяща за първи стъпки в развитието на малък бранд. Тя е предназначена за новостартиращи бизнеси или такива с малка популярност, които имат нужда повече хора да разберат за съществуването на марката им и предлаганите от тях услуги / продукти.
Среден бизнес – 600лв.
Стратегията включва повече детайли и е създадена за работа с организации, които имат рекламен бюджет над 6000лв. за период от 6 месеца. В проучването са подбрани по-бързи рекламни методи, които дават високи резултати и генерират повече продажби за по-кратък период от време.
Голям бизнес – 750лв.
Маркетингова стратегия, подходяща за брандове с вече изградена пазарна популярност, които искат да се борят за челните позиции в сферата си. В нея са включени работещи рекламни техники от най-висок клас, като участието на известни личности, билборд реклама, споменаване в ефир (тв. и радио) и др.
В цената на всеки вид стратегия е включен бюджет от 300лв. за тестови рекламни кампании във Фейсбук и Гугъл. Техните резултати ще ни дадат ценна информация и ще ни покажат кои методи са най-подходящи за твоя бизнес.
Защо е важно да знаем предварително какъв е месечният ти рекламен бюджет?
Често получаваме запитвания дали можем да изградим маркетингова стратегия за бизнес без наличието на фиксиран месечен рекламен бюджет. Отговорът на този въпрос е категорично – не. За да създадем работеща стратегия за конкретен бизнес е необходимо да направим персонализирано детайлно проучване. Месечният рекламен бюджет е един от първите фактори, на базата на които се изгражда стратегията.
Това е така, защото проучванията, направени за брандове с рекламен бюджет от 2000лв. и 5000лв. на месец, ще дадат различни стойности на показателите и техниките в стратегията за единия ще бъдат различни от подходите в тази за другия.
Запознай се с нашите условия
Условия на поръчка
Цената за създаване на маркетингова стратегия се заплаща преди стартирането на работа по нея.
Ние държим на доверието на нашите клиенти, затова подписваме договор за конфиденциалност с всеки един от тях. Така можеш да си сигурен, че персоналното проучване, което ще направим за бизнеса ти, няма да бъде споделено с трети лица.
Клиентите, които изберат ние да реализираме стратегията съобразно нейния период, получават 15% намаление от цената на всички избрани услуги.
Срок на изработка
Срокът за създаване на маркетингова стратегия с план „Малък бизнес“ е 7 работни дни. Той стартира след подписването на договор за конфиденциалност и след предоставянето на нужната информация от страна на клиента.
Срокът за създаване на стратегия с план „Среден бизнес“ е 7 работни дни. Той стартира след подписването на договор за конфиденциалност и след предоставянето на нужната информация от страна на клиента.
Срокът за създаване на маркетингова стратегия с план „Голям бизнес“ е 10 работни дни. Стартира след подписването на договор за конфиденциалност и след предоставянето на нужната информация от страна на клиента.